13 Ocak 2020 Pazartesi

Büyük Sır Üstadı

Bitti ama sanırım ben de bittim... Okurken her satırda kendimi cahil kere cahil hissetsem ve sürekli kavramlarla aramda soğuk rüzgarlar esip beni üşütse de hikayeyi sevdiğimden ısındım bir şekilde...
Beni iyi okur, iyi yorumcu ve gözlemci olarak gören ve bana bu gururu yaşatan çitlembiğim Ebru Yeşilova'ya teşekkür etmek az kalsa da verdiği onurdan dolayı minnettarım...
Okumak aynı pencereden farklı manzaralar görebilme, başka çiçeklerin kokusunu alma, başka rüzgarları hissedebilme yeteneğidir... Büyük Sır Üstadı- Magnum Opus okumaya çok alışkın olmadığım bir tür olsa da bambaşka diyarlarda yepyeni çiçek buketleri bırakmış oldu kucağıma...
Gabriel ve Sofia'nın puzzle parçaları misali birbirlerini tamamlayan aşklarına hayran kalmakla birlikte yaşanan tarihi gelişmeler de "Haddi caaanııımmm" derken yakalamışlığım var kendimi. Büyük Sır Üstadı'nın yaratıcısı yazarımın önünde saygıyla eğilmeyi borç biliyorum. 😊
Hayat aslında yürüdüğümüz bir yolun inişli, çıkışlı, engebeli örgüsüdür... Bazı ilmekler bizi bizden alırken bazı ilmekler yeni bir desenin ortaya çıkma hikayesidir ya, bu kitapta öyle bir şey...
Başlangıcın, hayatın, devamlılığın ve yaşamın gelişiminin ilmek ilmek işleyişinin hikayesi...
Başlarken Dan Brown esintilerini hissetsem de sonradan Ortaçağ rahipleriyle birlikte Enigma'dan Sadeness dinleyerek sarmalandım hikayenin kollarıyla...
Bu kitapta tarih, bu kitapta felsefe, bu kitapta psikoloji, bu kitapta mistisizm, bu kitapta bilim kurgu; bu kitapta hayat var!
Ruhunuzu tanımak, girdaplarında saklambaç oynayıp kendinizi sobelemek isterseniz Büyük Sır Üstadı'nın sırları tam size göre..

Kitap temin adreskeri:
Www.buyuksirustadi.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder